Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki sztuczna inteligencja

Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
2024-05-06 13:56:34

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, kluczowe znaczenie mają silne i trwałe relacje z klientami.

Artykuł Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
Rozwiń swoje możliwości biznesowe dzięki szkoleniu z zakresu sztucznej inteligencji AI w biznesie
2024-04-22 13:39:53

W obecnych czasach, gdzie technologia rozwija się w błyskawicznym tempie, umiejętność wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w biznesie staje się kluczowa dla każdego lidera i menedżera.

Artykuł Rozwiń swoje możliwości biznesowe dzięki szkoleniu z zakresu sztucznej inteligencji AI w biznesie
Na czym polega marketing internetowy?
2023-10-13 15:39:25

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, marketing internetowy jest kluczowym elementem skutecznej strategii promocji i wzrostu firmy. Co dokładnie kryje się za pojęciem marketingu internetowego?

Artykuł Na czym polega marketing internetowy?
Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
2023-07-12 15:45:23

Problemy w zespole to nieunikniona rzeczywistość w świecie biznesu. Bez względu na to, jak dobrze dobrany jest zespół lub jak dobrze są one wykwalifikowane, problemy mogą się pojawić z wielu powodów.

Artykuł Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
2019-03-11 12:25:39

Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta.

Artykuł Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
Co decyduje o odporności psychicznej ZESPOŁU
2017-10-02 11:57:29

Z firmy wzięte: W zebraniu uczestniczyło czterech członków. Nazywali się oni: KAŻDY, KTOŚ, JAKIŚ i NIKT. Ustalili na zebraniu, że pewnego dnia mają do wykonania ważną pracę i KAŻDY jest pewien, że KTOŚ to zrobi. JAKIŚ chciał to zrobić, bo myślał, że NIKT tego nie zrobi.

Artykuł Co decyduje o odporności psychicznej ZESPOŁU
Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą
2017-07-05 14:47:02

Większość ludzi mimowolnie zakłada, że inni myślą i działają w sposób podobny do nich. Tak jednak nie jest. W relacjach, a już szczególnie w kontaktach handlowych, bardzo ważne jest, aby sprzedawca potrafił zrozumieć sposób myślenia i działania konkretnego klienta.

Artykuł Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcą
Tłumić czy uwalniać - jak sobie radzić z emocjami w pracy?
2015-03-12 11:36:46

Wywiad z Panią Dorotą Szczygieł – psychologiem, adiunktem w Zakładzie Psychologii i Motywacji Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie.

Artykuł Tłumić czy uwalniać - jak sobie radzić z emocjami w pracy?
Dobry handlowiec nie tylko odpowiada, ale też pyta.
2014-08-01 09:11:03

Ile to razy mieliśmy okazję przekonać się podczas rozmowy o tym, że handlowiec owszem ma wiedzę, że potrafi dużo powiedzieć o produkcie, a mimo to nie przekonał nas do zakupu, bo czegoś w tej rozmowie zabrakło…

Artykuł Dobry handlowiec nie tylko odpowiada, ale też pyta.
Konkurs: Wypełnij ankietę, wygraj analizę!
2014-05-27 10:53:25

Serwis www.szkolenia24h.pl serdecznie zaprasza do udziału w konkursie, w którym do wygrania są analizy potrzeb szkoleniowych o łącznej wartości ponad 3000 złotych.

Artykuł Konkurs: Wypełnij ankietę, wygraj analizę!

stron: 1 2

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń sztuczna inteligencja

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.